نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

ایلان ماسک: توییتر (ایکس کنونی) احتمالا از همه کاربران هزینه اشتراک دریافت کند

  • کد خبر: ۱۸۵۰۹۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
ایلان ماسک: توییتر (ایکس کنونی) احتمالا از همه کاربران هزینه اشتراک دریافت کند
ایلان ماسک گفته است که پلتفرم ایکس (X)، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، به زودی از همه کاربران برای دسترسی به این پلتفرم هزینه دریافت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک، مالک شرکت ایکس، گفته است که با پولی کردن توییتر ربات‌ها را که به مشکلی برای او تبدیل شده‌اند، دفع می‌کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، گفته است که X قرار است پایگاه کاربران خود را پولی کند. در حال‌حاضر، توییتر فقط برای سرویس اشتراک X Premium از کاربران هزینه دریافت می‌کند. این سرویس مزایایی مانند تیک آبی را ارائه می‌دهد و در آمریکا ماهانه ۱۱ دلار و در بریتانیا ۱۱ پوند هزینه دارد.

ماسک گفت: «ما به این سمت حرکت می‌کنیم که برای استفاده از سیستم هزینه ماهانه کمی دریافت کنیم.»

ماسک با بیان اینکه راه‌اندازی ربات‌ها «کسری از یک پنی» هزینه دارد، گفته است که افزایش هزینه یک حساب به «چند دلار یا چنین‌چیزی» می‌تواند اپراتور‌های نرم‌افزاری را از کار بیاندازد. وی افزوده است: «همچنین، هربار که یک سازنده ربات بخواهد ربات دیگری بسازد، به روش پرداخت جدیدی نیاز دارد.»

ماسک که سابقه صحبت‌های بداهه و بدون فکر را دارد، تأیید نکرد که آیا X قطعا سیاست پولی‌شدن را پیش خواهد برد یا خیر.

ماسک همچنین گفته است که ایکس ۵۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد که در روز تا ۲۰۰ میلیون پست تولید می‌کنند. پیش از این، این پلتفرم پایگاه کاربران خود را با روشی متفاوت اندازه‌گیری کرده بود، کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد، که قبل از خرید ماسک در اکتبر ۲۰۲۲، ۲۳۸ میلیون نفر بود.

ماسک در حالی که پلتفرم ایکس با کاهش شدید تبلیغات (منبع اصلی درآمدش) مبارزه می‌کند، احتمال ایجاد یک دیوار پرداخت را افزایش داده است. ماسک گفته است که بایکوت شرکت‌های تبلیغاتی، به دلیل نگرانی‌ها درباره مدیریت او بر این پلتفرم، باعث شده درآمد تبلیغات تا ۶۰ درصد کاهش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->